جدیدترین مدل‌های مو خانم‌ها در سال 2023

جدیدترین مدل های مو خانمها در سال ۲۰۲۳

جدیدترین مدل های مو خانم‌ها در سال 2023

همیشه مدل مو بخش مهمی از ظاهر خانم ها بوده و همچنان هست. مدل‌های موی بسیاری می‌آیند و می‌روند، اما برخی از این مد‌ها چنان زیبا هستند که ماندگاری زیادی دارند. مدل‌هایی که می‌خواهیم در این مقاله معرفی کنیم مربوط به مدل‌های جدید برای خانم‌های خوش سلیقه در سال 2023 هستند. مدل موی خانم‌ها هر ساله در حال تغییر کردن است. همچنین در عصری زندگی می‌کنیم که مدل به‌طور پیوسته در حال تغییر است. اگر شما هم می‌خواهید موهایی به سبک مد روز داشته باشید، پس یکی از این سبک‌های زیبا را برای سال 2023 انتخاب کنید.

انواع مدل مو برای خانم‌ها در سال 2023

جدیدترین انواع مدل مو برای خانم‌ها در سال 2023 اینها هستند:

چتری پرده‌ای و حالت موی شگی (شلخته‌ای)

در سال 2023، بهترین مدل مو که می‌توانید انتخاب کنید، مدل چتری با حالت شگی یا شلخته است. اگر حجم موهای‌تان کم است، این نوع مدل مو می‌تواند موهای‌تان را پر حجم نشان دهد. همچنین برای موهای فر و مجعد نیز این نوع مدل مو عالی می‌شود. اگر دوست دارید موهای‌تان را از پشت ببندید، این مدل مو مناسب شما نیست.

چتری-پرده‌ای-و-حالت-موی-شگی-(شلخته‌ای)

موهای موج‌دار همراه با چتری پرده‌ای

یکی از عالی‌ترین سبک‌های مو که می‌توانیم برای زنان در هر سنی معرفی کنیم، این نوع مدل مو است. چتری مو در این حالت باعث می‌شود تا گونه‌های‌تان برجسته‌تر دیده شوند و صورت‌تان نیز بلندتر دیده شود.

موهای-موج‌دار-همراه-با-چتری-پرده‌ای

مدل موی بافت‌دار

اگر طرفدار مدل موی کوتاه هستید ولی دوست دارید موهای‌تن ظاهری بافت‌دار داشته باشد، حتماً این مدل مو را انتخاب کنید. آسان‌ترین روش برای داشتن جدیدترین مدل مو در سال 2023 همین مدل مو است.

مدل-موی-بافت‌دار

چتری صاف طبیعی برای موهایی با اندازه متوسط

اگر می‌خواهید مدل مویی داشته باشید که بدون تغییرات مهم در اندازه موهای‌تان، ظاهری متفاوت در شما ایجاد کند، مدل موی چتری صاف و ساده را انتخاب کنید. مدل موی چتری صاف جزو ترندهای مو در سال 2023 است.

چتری-صاف-طبیعی-برای-موهایی-با-اندازه-متوسط

مدل موی لایه‌ای و هایلایت

هنوز آماده رنگ جدید برای موهای‌تان نیستید؟ در سال 2023، مدل مو لایه‌ای هایلایت شده بسیار ترند است و نظر هر کسی را به خود جلب می‌کند.

مدل موی شگی برای موهای متوسط

اگر موهای‌تان موج‌دار هست و طرفدار موهای کوتاه هستید، این مدل مو برای شما بهترین است. اگر به‌دنبال جدیدترین مدل‌های مو برای خانم‌ها در سال 2023 هستید، با انواع مدل موی شلخته و وز مواجه خواهید شد. خوب چه کار می‌توان کرد، مدل موی شلخته مد امسال است!

مدل-موی-شگی-برای-موهای-متوسط

مدل موی متوسط با لایه‌های شگی

یکی از رنگ‌های اغواکننده، رنگ قهوه‌ای براق و خیره‌کننده است. مدل موی لایه‌دار طبیعی باعث می‌شوند رنگ مو بیشتر خودش را نشان دهد. می‌توانید به کمک دستگاه فرکننده، فرهای بزرگی برای این نوع مدل مو ایجاد کنید.

مدل-موی-متوسط-با-لایه‌های-شگی

شگی روی شانه‌ای برای موهای پرپشت

اگر طرفدار مدل موی ساده هستید، حتماً این مدل موی شگی موج‌دار را امتحان کنید. این نوع مدل مو یکی از بهترین مدل‌های مو برای خانم‌های خوش سلیقه در سال 2023 است. شگی روی شانه‌ای ظاهرتان را جذاب و ظریف نشان خواهد داد.

شگی-روی-شانه‌ای-برای-موهای-پرپشت

برش بافتی برای موهای ضخیم

از موهای بلند خسته شده‌اید؟ بهترین روش برای افزودن کمی حجم به موهای‌تان، هایلایت کردن آن است. می‌توان ادعا کرد بهترین مدل مو در سال 2023 برای خانم‌ها، رنگ موی روشن با سایه‌های تیره است.

برش-بافتی-برای-موهای-ضخیم

مدل موی شگی یک طرفه بسیار جذاب

همانطور که در معرفی مدل‌های بالا گفتیم، امسال مدل شلخته‌ای بهترین سبک مدل مو محسوب می‌شود. شگی یک طرفه هم یکی از بهترین مدل‌های مو برای انتخاب در سال 2023 است.

مدل-موی-شگی-یک-طرفه-بسیار-جذاب

امواج ساحلی با رنگ موی آمبره

مدل‌های مو زنانه و رنگ‌های موی خاص برای هر فصلی مد هستند. اگر می‌خواهید مدل مویی داشته باشید که ظاهرتان را جذاب نشان دهد و از مد هم نیفتد، این مدل مو را پیشنهاد می‌کنیم. یک رنگ آمبره ظریفی را هم انتخاب کنید تا در کنار این مدل مو بهترین باشید.

امواج-ساحلی-با-رنگ-موی-آمبره

مدل موی لوب همراه با هایلایت گرم

اغلب زنان طرفدار مدل موی هایلایت گرم هستند. شاید باور نکنید اما این نوع مدل مو چهره شما را جذاب و گرم و صمیمی نشان خواهد داد. مخصوصاً اگر کمی از هم هایلایت برنزه استفاده کرده باشید. برش لوب چهره شما را زیباتر خواهد کرد و هایلایت بلوند کاراملی شما را برای هر اتفاق عالی آماده خواهد کرد!

مدل-موی-لوب-همراه-با-هایلایت-گرم

برش بافتی زیر شانه‌ای

این مدل مو یکی از بهترین مدل‌های مو در سال 2023 محسوب می‌شود که متناسب با هر نوع سبکی است. می‌توانید این نوع مدل مو را کمی هایلایت طلایی کنید تا درخشش آن بیشتر شود.

برش-بافتی-زیر-شانه‌ای

انواع مدل های ناخن مصنوعی را بشناسیم . . .

مدل موی صاف با چتری پرده‌ای بلند

این نوع مدل مو در سال 2023 مناسب زنانی است که هم می‌خواهند مدل موی جدیدی داشته باشند و هم سبک کلاسیک را می‌پسندند. اگر هم طرفدار چتری بلند هستید، این مدل مو را برای سال 2023 انتخاب کنید.

مدل-موی-صاف-با-چتری-پرده‌ای-بلند

لوب لایه‌ای صاف

سبک مو برای زنان ممکن است متغیر باشد، اما لوب صاف با لایه‌هایی در کناره‌های صورت می‌تواند برای هر زنی زیبا به‌نظر برسد.

لوب-لایه‌ای-صاف

مدل موی کوتاه باب فرانسوی

شاید وقتی به مدل‌های مو برای خانم‌ها در سال 2023 نگاه می‌کنید، انتظار دارید مدل مویی پیچیده ببینید، اما در اغلب اوقات، مدل مو بلند، بهترین ایده است. ریشه‌های سایه‌دار این نوع مدل مو را فراموش نکنید.

مدل-موی-کوتاه-باب-فرانسوی

مدل موی بلوند کلاسیک

شاید وقتی به مدل‌های مو برای خانم‌ها در سال 2023 نگاه می‌کنید، انتظار دارید مدل مویی پیچیده ببینید، اما در اغلب اوقات، مدل مو بلند، بهترین ایده است. ریشه‌های سایه‌دار این نوع مدل مو را فراموش نکنید.

مدل-موی-بلوند-کلاسیک

بهترین روش انتخاب رنگ مو چیست ؟

باب شگی نوع چتری

در این مدل مو از چتری شیک و مدل موی شگی کوتاه استفاده شده است. اگر یک طرف موهای‌تان ضخیم‌تر ست و طرف دیگر دارای لایه‌هایی صاف است، قسمت لایه‌های صاف را برای باب شگی انتخاب کنید. می‌توانید با استفاده از یک دستگاه فرکننده، حجم بیشتری به موهای‌تان ببخشید.

باب-شگی-نوع-چتری

سخن پایانی

در سال 2023، بهترین مدل مو همان مدل‌های شلخته و شگی مد خواهند بود که اکثر آنها را در این مقاله معرفی کردیم. اما اگر طرفدار مدل موی کلاسیک هستید، می‌توانید از سبک کلاسیک هم در سال 2023 استفاده کنید. سبک کلاسیک نیاز به مراقبت کمی دارد. در این مقاله سعی کردیم مدل‌هایی با سبک‌های متفاوت معرفی کنیم که همه آنها به نوبه خود زیبا و جذاب هستند.

رنگ-مو-متناسب-با-سن
مو

بهترین روش انتخاب رنگ مو

شما با توجه به رنگ پوست خود می‌توانید رنگ‌ مو مناسب چهره‌تان انتخاب کنید، که شما را جذاب‌تر و زیباتر نشان دهد.
رنگ ایگورا ونک
آرایش

رنگ ایگورا

تاریخچه استفاده از رنگ مو به بیش از 100 سال قبل باز می‌گردد. ایگورا با تعیین استانداردهای جدید در بازار، خلاقیت رنگ‌سازان را برای بیش ...
ویونا
آرایش

سالن زیبایی ونک

سالن زیبایی ونک- هایلایت مو - رنگ مو - مش مو - طراحی ناخن - دیزاین ناخن - تراپی مو - کاشت مژه - میکروبلیدینگ ...
سالن-زیبایی-ویونا

ما فکر کردیم بد نیست خلاصه‌ای از مدل‌ها و مدل‌های موی افراد مشهور در سال 2023 را به شما ارائه دهیم. در سایت Fabbon لیست کامل آن آورده شده است.

 

اگر بخواهیم به این سوال که پیگمنتیشن چیست، پاسخ دهیم، باید بگوییم که میکروپیگمنتیشن یک روش آرایش دائم است که با استفاده از دستگاه‌های استاندارد مانند دستگاه پیچی و وسایل یک‌بار مصرف استریل، یک آرایش همیشگی را به کاربر هدیه می‌دهد.

بالیاژ کلمه ای فرانسوی به معنای “جارو کشیدن” است، مانند حرکت رفت و برگشتی فرچه رنگ مو برای ایجاد هایلایت روی مو. این روش تکنیکی است که با دست آزاد، رنگ روش روی بخشی از موها زده شده و طی یک شیب ملایم از تیره به روشن به سمت انتهای مو حرکت می کند. این روش به موهای شما بعد می دهد و آن را پرپشت تر نشان می دهد.

اسکرول به بالا
تعیین وقت