ناخن مصنوعی ویونا ونک

جدیدترین طرح‌های ناخن مصنوعی ۲۰۲۴

جدیدترین طرح های ناخن مصنوعی مدل ۲۰۲۴

ناخن مصنوعی مدل ۲۰۲۴ یکی از ترندهایی است که توجه هر کسی را در زمینه ناخن مصنوعی به خود جلب کرده است. در بسیاری از مواقع، انتخاب ناخن مصنوعی که بتواند حس خوبی بدهد شاید کار سختی به نظر برسد. قطعاً تنوع رنگ‌ها و مد‌ل‌های ناخن مصنوعی ممکن است شما را هم دچار سردرگمی کند. مدل‌هایی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد همگی جزو جدیدترین طرح‌های ناخن مصنوعی ۲۰۲۴ هستند که بسیاری از هنرمندان و هنرپیشگان مشهور دنیا طرفدار این مدل‌ها هستند.

جدیدترین طرح‌های ناخن مصنوعی مدل 2024

مطمئن باشید جدیدترین طرح‌های ناخن مصنوعی مدل 2024 آنقدر جذاب و شیک هستند که با دیدن آنها در مورد انتخاب‌تان شک نخواهید کرد.

ناخن مصنوعی آبی

ناخن مصنوعی آبی

قطعاً یکی از بهترین طرح‌های ناخن مصنوعی مدل 2024 که می‌توانید انتخاب کنید، طرح آبی آسمانی است. مخصوصاً اگر بخواهید این رنگ را برای روزهای شروع سال جدید و نزدیک به بهار انتخاب کنید مطمئن باشید نظر همه را به خودتان جلب خواهید کرد.

ناخن مصنوعی مدل کروم

ناخن مدل کروم

برای این نوع طرح ناخن مصنوعی می‌توانید مدل کروم نقره‌ای را انتخاب کنید. البته مدل کروم در رنگ‌های مختلف ارائه می‌شود. این نوع ناخن مصنوعی باعث می‌شود ناخن‌هایتان جلوه طبیعی پیدا کنند و بیشتر مناسب دختران نوجوان است.

ناخن مصنوعی فرنچ کلاسیک

ناخن فرنچ کلاسیک

نظرتان در مورد این طرح ناخن مصنوعی چیه؟ اگر دنبال یک طرح ناخن مصنوعی شیک و باکلاس هستید، انتخاب طرح فرنچ کلاسیک بهترین گزینه برای شما است.

طراحی-و.-کاشت-ناخن-ویونا

انواع ناخن مصنوعی

ناخن مصنوعی صورتی منشور نقره ای

ناخن صورتی منشور نقره ای

این طرح ناخن مصنوعی مدل 2024 یکی از مدل‌های جذاب و دوست داشتنی است که بسیاری از دختران جوان از این مدل به خوبی استقبال کرده‌اند. می‌توانید از نگین‌های کوچک نقره‌ای بر روی ناخن هم استفاده کنید تا طرح ناخن‌تان خاص و منحصربه‌فرد شود.

ناخن مصنوعی متالیک فستیوال

ناخن متالیک فستیوال

نظرتان در مورد این طرح ناخن مصنوعی چیه؟ اگر دنبال یک طرح ناخن مصنوعی شیک و باکلاس هستید، انتخاب طرح فرنچ کلاسیک بهترین گزینه برای شما است.

ناخن مصنوعی میدلاین ستاره_دار

ناخن میدلاین ستاره‌دار

خوشبختانه طرح ناخن مصنوعی مدل 2024 آنقدر متنوع است که قطعاً به راحتی خواهید توانست یکی از این طرح‌ها را برای استفاده انتخاب کنید. اما طرح میدلاین ستاره‌دار شاید یکی از جدیدترین طرح‌هایی باشد که در سالهای اخیر توانسته است نظر بسیاری از زنان را به سوی خود جلب کند. این طرح انگشتان شما را سحرآمیز خواهد کرد.

ناخن مصنوعی طرح پاستیلی

ناخن طرح‌ پاستیلی

اگر طرفدار رنگ‌های پاستیلی هستید می‌توانید از این نوع طرح ناخن مصنوعی استفاده کنید. رنگ‌های پاستیلی مانند سبز صورتی جزو رنگ‌هایی هستند که برای زمستان و بهار بهترین گزینه هستند. همچنین می‌توانید از رنگ سال 2024 که رنگ هلویی است استفاده کنید. این رنگ به رنگ رویاها مشهور است.

ناخن مصنوعی طرح بلک گولد

طرح بلک گولد

مطمئنم با دیدن این طرح زیبا با خودتان خواهید گفت که سال 2024 یعنی سال تنوع طرح ناخن مصنوعی که همگی بی‌نظیر و گیرا هستند. در این طرح از ستاره‌های سیاه رنگ و فویل طلایی استفاده شده است تا طرح این ناخن را تبدیل به یکی از لاکچری‌ترین طرح‌های ناخن کند.

ناخن شعله_های رنگین_کمانی

ناخن شعله‌های رنگین‌کمانی

نظرتان در مورد طرح ناخن شعله‌های رنگین‌کمانی چیست؟ می‌توانید برای هر انگشت‌تان از یک رنگ خاص استفاده کنید تا طرح ناخن‌تان جذابیت خودش را نشان دهد.

ناخن طرح پلنگی

ناخن طرح یوزپلنگی

ممکن است این طرح ناخن را بر روی ناخن‌های هیچ کس ندیده باشید. می‌توانید از زمینه صورتی استفاده کنید و به کمک رنگ سیاه با کمی طلایی روی رنگ سیاه، این طرح را تبدیل به یک طرح ناخن عالی و جذاب کنید.

ناخن استار کروم

ناخن استار کروم

استار کروم هم یکی از طرح‌های پرطرفدار ناخن مصنوعی در سال 2024 است. می‌توانید زمینه ناخن را رنگ لایت و یا حتی سفید انتخاب کنید و از طرح‌های ستاره‌دار رنگی بر روی ناخن ایده بگیرید.

ناخن جادو کننده

ناخن مغناطیس جادو کننده

در این طرح از رنگ‌های متضاد استفاده شده است و بدون اینکه متوجه شوید هر کسی با دیدن این ترکیب رنگ‌ها مسحور این طرح ناخن خواهد شد.

ناخن باربیکور جسورانه

ناخن باربیکور جسورانه

این طرح ناخن مصنوعی مدل 2024 می‌تواند نشان از اعتماد به نفس شما باشد. برای این طرح از زمینه صورتی استفاده شده است و انواع رنگ‌های دیگر روی طرح پخش شده است که جذابیت آن را افزایش داده است.

ناخن توری فرانسوی

ناخن توری فرانسوی

الگوی توری این طرح نشان از طرحی کاملاً زنانه است که مخصوص جشن‌ها و مراسمات است. به نظر می‌رسد این طرح برای عروس خانوم‌ها مناسب‌تر باشد. نگین‌های روی این طرح ناخن را در هیچ طرح ناخن دیگری پیدا نخواهید کرد.

ناخن ستاره صورتی

ناخن ستاره‌های صورتی

برای کسانی که عاشق رنگ صورتی هستند این طرح ناخن مصنوعی می‌تواند بهترین گزینه باشد. بدون شک با انتخاب این طرح احساس تازگی و سرزندگی خواهید کرد. می‌توانید بر روی ستاره‌های صورتی رنگ از نگین‌های کوچک مخصوص ناخن هم استفاده کنید تا جذابیت این طرح ناخن مصنوعی را د صد چندان کنید.

ناخن طرح الماسی

ناخن نود الماسی

رنگ این نوع طرح ناخن مصنوعی مدل 2024 آنقدر زیبا و جذاب است که با داشتن این طرح ناخن روی ناخن‌هایتان مطمئن باشید برای خودتان جشن خواهید گرفت.

ناخن طرح مرمری

ناخن طرح مرمری

الگوی مارپیچی این طرح که به صورت مارپیچی خودش را نشان می‌دهد ظاهری جذاب به ناخن‌هایتان خواهد بخشید.

ناخن طرح قلبی

ناخن قلب‌های کرومی

این طرح ناخن مصنوعی، ظرافت و بازیگوشی شما را به نمایش خواهد گذاشت و ترکیبی لذت بخش را به همراه خواهد داشت. استفاده از روکش کروم و نقش‌های قلبی شکل بر روی آن، ظاهری شیک به ناخن‌های شما خواهد بخشید.

سالن زیبایی ویونا جدیدترین طرح های ناخ را برای شما دیزاین می نماید، موا با کیفیت به همراه طرحی جدید دستهایتان را زیباتر می کند. طرح های بسیار متفاوت برای تمامی سنین !

جدیدترین لاک‌های 2024 کدام‌ها هستند؟

1- لاک ناخن لایت و سبک ‌

شاید بد نباشد از رنگ‌های جیغ فاصله بگیرید و در سال 2024 کمی از رنگ‌های ساده هم استفاده کنید. به‌طور کلی هواداران رنگ‌های لایت و سبک روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند. این لاک‌ها ظاهری مدرن‌تر به ناخن می‌دهند. می‌توانید به جای رنگ‌ی سنگین و مات از لاک‌های روشن و سبک استفاده کنید.

لاک ناخن لایت و سبک
لاک ناخن رنگ اصلی

2- لاک ناخن رنگ‌های اصلی

در سال 2024 همچنان باید انتظار داشته باشید که رنگ ناخن با سایه روشن هنوز طرفداران خودش را داشته باشد. ترکیب هر کدام از این رنگ‌ها احساس تازگی به ناخن‌ها می‌بخشند. انتظار می‌رود در سال 2024 رنگ‌های اصلی پر رنگ مانند آبی کبالت، زرد خردلی و قرمز مایل به قهوه‌ای از مد بیفتند، اما در عین حال رنگ‌های پرجنب‌وجوش مانند نارنجی طرفداران زیادی داشته باشند.

3- لاک ناخن ژله‌ای

یکی از پرهیجان‌‌ترین لاک‌هایی که می‌توانید برای سال 2024 انتخاب کنید، لاک‌های ژله‌ای هستند. این نوع لاک‌ها ناخن‌ها را طبیعی‌تر نشان می‌دهند.

لاک ناخ ژله ای
لاک ناخن متالیک

4- لاک ناخن متالیک

طرفداری از رنگ‌های متالیک در اوایل سال 2024 همچنان ادامه خواهد داشت. استفاده از این رنگ لاک بیشتر در بین هنرمندان ژاپنی و کره‌ای مشاهده می‌شود.

بهترین روش انتخاب رنگ مو چیست ؟

ناخن مصنوعی هنرپیشگان

جدیدترین متد هوش مصنوعی برای طراحی ناخن

اگر می‌خواهید از هوش مصنوعی برای طراحی ناخن استفاده کنید، پلتفرم Chat Host است که توسط مجموعه NightCafe به آدرس https://creator.nightcafe.studio/creation/uLXRDwTBRCCuyGJ6IYNE ارائه شده است. در این هوش مصنوعی می‌توانید در عرض چند ثانیه طرح دلخواهتان را پیدا کنید.
برای اینکار لازم است یک حساب کاربری باز کنید و سپس شروع به کار کنید.

ناخن مصنوعی هنرپیشگان و هنرمندان مشهور دنیا

در ادامه می‌خواهیم شما را با ناخن مصنوعی مدل 2024 برای هنرمندان و هنرپیشگان از سراسر دنیا آشنا کنیم:

سلنا گومز یکی از بازیگران مشهور آمریکایی است که در اینستاگرام هم طرفداران بسیار زیادی دارد. این بازیگر مشهور بیشتر از رنگ‌های قرمز روشن برای طراحی ناخن خود استفاده می‌کند که توجه بسیار زیادی را به سوی خود جلب می‌کند. سبز شیشه‌ای نیز یکی دیگر از طرح‌های ناخن مصنوعی سلنا گومز است که به نظر سلنا گومز این رنگ مناسب فصل بهار است.

selena-gomez ناخن مصنوعی
ناخن مصنوعی سلنا گومز
ناخن مصنوعی سلنا گومژ

ناخن مصنوعی جنیفر لوپز

همیشه هم اینطور نیست که بازیگران از طرح‌های ساده برای ناخن مصنوعی استفاده کنند. این ناخن مصنوعی مربوط به یکی از بازیگران مشهور هالیوودی به نام جنیفر لوپز است که در صفحه اینستاگرامی‌اش آن را منتشر کرده است. این ناخن‌ها به طرح یخی معروف هستند که برای مجالس و جشن‌های باشکوه گزینه بسیار عالی هستند.

ناخن مصنوعی جنیفر لوپز
ناخن مصنوعی لوسی بوینتون

ناخن مصنوعی لوسی بوینتون

این مدل هم برای لوسی بوینتون است که همیشه ناخن‌های ساده و در عین حال براق را برای خود انتخاب می‌کند. چون لوسی بوینتون همیشه آرایش چشم غلیظی دارد که این نوع ناخن متناسب با چشم‌های او است. بنابراین اگر جزو افرادی هستید که دوست دارید آرایش چشم غلیظی داشته باشید، این طرح ناخن کاملاً مناسب شما است.

ناخن مصنوعی جنیفر لوپز

نظرتان در مورد این نوع طرح ناخن مصنوعی چیست؟ این طرح ناخن متعلق به اسکارلت جوهانسون است که از رنگ لایت با فرنچ در مراسم فرش قرمز استفاده کرده است. برای فرنچ می‌توانید از طرح‌های مختلفی استفاده کنید.

ناخن مصنوعی اسکارلت جوهانسون
ناخن مصنوعی مارگو رابی

ناخن مصنوعی مارگو رابی

مارگو رابی هم در استفاده از طرح لاک ناخن همیشه هنر خود را نشان داده است.

جدیدترین مدل های موی جهان 2023

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با انواع طرح ناخن مصنوعی مدل 2024 آشنا کنیم و بهترین رنگ لاک‌های سال 2024 را به شما معرفی کردیم. همچنین برای اینکه بدانید بهترین طرح ناخن مصنوعی مناسب شما کدام است می‌توانید از هوش مصنوعی که در این مقاله معرفی کردیم استفاده کنید. بسیاری از بانوان پس از امتحان کردن طرح ناخن مصنوعی بر روی ناخن‌هایشان پشیمان می‌شوند، چرا که از مدل و طرح خود هوز مطمئن نیستند. قطعاً با انتخاب درست از طرح ناخن‌تان لذت خواهید برد. ما در سالن زیبایی ویونا به شما رد انتخاب بهتری طرح و رنگ کمک میکنیم.

https://www.instyle.com/new-years-nails-8405890

مشتریان ویونا

جدیدترین مدل‌های مو خانم‌ها در سال 2023
مو

جدیدترین مدل های مو خانمها در سال ۲۰۲۳

همیشه مدل مو بخش مهمی از ظاهر خانم ها بوده و همچنان هست. با وجود اینکه مدل‌های موی بسیاری می‌آیند و می‌روند، اما برخی از ...
ناخن مصنوعی ویونا ونک
ناخن

جدیدترین طرح‌های ناخن مصنوعی ۲۰۲۴

ناخن مصنوعی مدل ۲۰۲۴ یکی از ترندهایی است که توجه هر کسی را در زمینه ناخن مصنوعی به خود جلب کرده است. در بسیاری از ...
رنگ-مو-متناسب-با-سن
مو

بهترین روش انتخاب رنگ مو

شما با توجه به رنگ پوست خود می‌توانید رنگ‌ مو مناسب چهره‌تان انتخاب کنید، که شما را جذاب‌تر و زیباتر نشان دهد.
سالن-زیبایی-ویونا

ما فکر کردیم بد نیست خلاصه‌ای از مدل‌ها و مدل‌های موی افراد مشهور در سال 2023 را به شما ارائه دهیم. در سایت Fabbon لیست کامل آن آورده شده است.

 

اگر بخواهیم به این سوال که پیگمنتیشن چیست، پاسخ دهیم، باید بگوییم که میکروپیگمنتیشن یک روش آرایش دائم است که با استفاده از دستگاه‌های استاندارد مانند دستگاه پیچی و وسایل یک‌بار مصرف استریل، یک آرایش همیشگی را به کاربر هدیه می‌دهد.

بالیاژ کلمه ای فرانسوی به معنای “جارو کشیدن” است، مانند حرکت رفت و برگشتی فرچه رنگ مو برای ایجاد هایلایت روی مو. این روش تکنیکی است که با دست آزاد، رنگ روش روی بخشی از موها زده شده و طی یک شیب ملایم از تیره به روشن به سمت انتهای مو حرکت می کند. این روش به موهای شما بعد می دهد و آن را پرپشت تر نشان می دهد.

اسکرول به بالا
تعیین وقت