رنگ مو استخوانی دودی

بهترین رنگ مو استخوانی دودی سال ۱۴۰۲

رنگ مو استخوانی دودی بهترین رنگ مو سال ۱۴۰۲

در سال 2023 ترندهای رنگ موی بی­شماری برای انتخاب وجود خواهد داشت. از رنگ­های پاستلی گرفته تا رنگ های روشن و جسورانه، گزینه ­های انتخابی بی ­شمار هستند. اگر عاشق رنگ موهای سرد هستید، می­توانید از رنگ موی استخوانی دودی، جدیدترین رنگ موی سال 1402 استفاده کنید.

مد رنگ مو همیشه در حال تغییر است و افراد همواره به دنبال جدیدترین رنگ­ها هستند. خوشبختانه تیم­های حرفه‌ای زیادی ما را در جریان بزرگ‌ترین روندهای رنگ موهای آینده نگه می‌دارند.

یکی از محبوب‌ترین روش‌هایی که مردم خود را بیان می‌کنند و استایل خود را به رخ می‌کشند، رنگ موهایشان است. رنگ مو می­تواند ظاهری را از ظریف به جسورانه یا کلاسیک به مد روز تبدیل کند. صنعت زیبایی دائما در حال پیشرفت است و روند رنگ مو نیز از این قاعده مستثنی نیست. هر سال که می­گذرد، شاهد ظهور ترندها و ایده ­های جدید و هیجان ­انگیز رنگ مو هستیم.

نحوه انتخاب رنگ مو استخوانی دودی مناسب با هر صورت

انتخاب رنگ مو اصلا کار آسانی نیست. انتخاب شما تا حد زیادی به رنگ پوست طبیعی و رنگ موی اصلی شما بستگی دارد.

1. رنگ­های گرم برای رنگ پوست گرم

رنگ پوست نقش مهمی در انتخاب رنگ موهای شما دارد. کسانی که رنگ پوست صورتی، قرمز، زرد یا زیتونی دارند می­توانند رنگ موهای گرم­تری مانند بلوند طلایی یا قهوه ای مایل به قرمز را انتخاب کنند.

2. رنگ­های سرد برای رنگ پوست سرد

افرادی که رنگ پوست سرد دارند، باید رنگ موهای سردتری را انتخاب کنند. این به این معنی است که می‌توانید با جذاب‌ترین رنگ‌ها، مانند رنگ موی بلوند خاکستری با پایه آبی یا رنگ موی قرمز با رنگ بنفش، جذاب شوید.

3. خیلی از حالت طبیعی دور نشوید

همیشه چیزهای طبیعی بهتر به نظر می­رسند. یک قانون عالی این است که از دو سایه موی طبیعی خود، از نظر روشن یا تیره، استفاده کنید، زیرا سایه موهای شما معمولا با رنگ چهره شما مطابقت دارد. اگر در انتخاب رنگ مو شک دارید، ریشه ­ها یا رنگ­های دیپ می­توانند جلوه­ای تدریجی ایجاد کنند و مد روز هستند.

4. تغییر رنگ تدریجی

برای تغییر چشمگیر رنگ، واقعا باید وقت بگذارید. اگر قصد دارید از رنگ تیره به بلوند بروید، ابتدا رنگ خنثی‌تری را امتحان کنید، سپس رنگ مدنظر را بسازید. مراقبت ویژه­ای از موهای خود داشته باشید و به آن­ها مواد مغذی و عشق بدهید.

رنگ مو استخوانی دودی

آیا رنگ موی استخوانی دودی برای شما مناسب است؟

به قول قدیمی­ها یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد. قبل از این که به سالن زیبایی بروید، پیشنهاد می­کنیم چند عکس از رنگ موی دلخواه خود را جمع­آوری کنید تا آرایشگر شما دقیقا متوجه ­شود که چه رنگی مدنظر شما است.
آیا هنوز مطمئن نیستید که رنگ موی استخوانی دودی برای شما مناسب است یا خیر؟ یک متخصص رنگ می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری در مورد این که آیا این رنگ ظاهر زیبایی برای شما ایجاد می­کند یا خیر، به شما کمک کند. بهترین کار این است که با آرایشگرتان مشورت کنید و بگذارید تصمیم بگیرند که چه چیزی برای شما بهتر است.
اگر به رنگ موی دودی علاقمند هستید، آرایشگر شما احتمالا موهای خاکستری یا رنگ آبی اشباع شده را با موهای شما ترکیب می‌کند تا زیبایی‌های دودی کلاسیک را ایجاد کند.

آیا رنگ موی استخوانی دودی برای شما مناسب است؟

به قول قدیمی­ها یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد. قبل از این که به سالن زیبایی بروید، پیشنهاد می­کنیم چند عکس از رنگ موی دلخواه خود را جمع آوری کنید تا آرایشگر شما دقیقا متوجه ­شود که چه رنگی مدنظر شما است.
آیا هنوز مطمئن نیستید که رنگ موی استخوانی دودی برای شما مناسب است یا خیر؟ یک متخصص رنگ می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری در مورد این که آیا این رنگ ظاهر زیبایی برای شما ایجاد می­کند یا خیر، به شما کمک کند. بهترین کار این است که با آرایشگرتان مشورت کنید و بگذارید تصمیم بگیرند که چه چیزی برای شما بهتر است.
اگر به رنگ مو  استخوانی دودی علاقمند هستید، آرایشگر شما احتمالا موهای خاکستری یا رنگ آبی اشباع شده را با موهای شما ترکیب می‌کند تا زیبایی‌های دودی کلاسیک را ایجاد کند.

جدیدترین مدل های موی جهان 2023

انواع رنگ دودی

رنگ مو استخوانی دودی

1- مدل رنگ مو استخوانی دودی 

برای دستیابی به این رنگ زیبا، باید موهای خود را به پایه ۱۰ برسانید. ابتدا باید موها را دکلره کنید. سپس رنگ‌هایی که در ادامه معرفی می­کنیم برای رسیدن به پایه استخوانی دودی استفاده کنید. 70 میل رنگ موی بلوند خاکستری روشن را با ۲۰ میل رنگ موی پلاتینه و ۱۵ میل واریاسیون دودی مخلوط کنید. توجه داشته باشید که با توجه به حجم و طول موها، باید مقدار مناسبی از اکسیدان را استفاده کنید تا رنگ موهای شما کاملا باز شود.

رنگ مو قهوه ای دودی

2- دودی قهوه ای

رنگ موی دودی قهوه ­ای سال­هاست که مورد توجه جامعه جوان قرار گرفته است و آن را به رنگ مورد علاقه خانم­ها در سال 2023 تبدیل کرده است. ترکیب منحصر به فرد دودی و قهوه­ای، رنگ زیبایی را ایجاد می­کند، ظاهری متمایز که چشم هر کسی را که این رنگ را انتخاب کند به خود جلب می­کند. علاوه بر این، این رنگ مو مناسب انواع پوست است، پس چرا این ترند داغ سال 2023 را امتحان نکنید و ظاهر خود را متحول نکنید؟

رنگ موی خاکستری دودی

3- خاکستری دودی

رنگ موی خاکستری دودی امروزه به طور فزاینده­ای در بین جوانان محبوب شده است و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید. این رنگ مناسب استایل ساده است و برای همه انواع صورت مناسب است. ترکیب هماهنگ رنگ‌های خاکستری و دودی، ظاهری جاودانه و جوان را ایجاد می‌کند. شما می­توانید از این رنگ مو برای تغییر ظاهر خود و اضافه کردن حس جذابیت به چهره خود استفاده کنید.

رنگ موی بنفش دودی

3- دودی بنفش

رنگ موی دودی بنفش برای انواع مدل‌های مو، از جسور و تند گرفته تا نرم و ملایم، مناسب است. با این حال، وقتی صحبت از رنگ پوست به میان می ­آید، می­تواند کاملا انتخابی باشد، زیرا بیشتر با پوست روشن مطابقت دارد. کسانی که این رنگ را انتخاب می­کنند، ظاهری جوان­تر و چهره­ای روشن­تر خواهند داشت. با این حال، ارزش آن را دارد، زیرا این رنگ مو می­تواند موهای شما را شیک­تر و مجلل ­تر نشان دهد. همچنین می­توانید زیبایی موهای خود را با ترکیب این رنگ با فرهای حجیم یا مواج افزایش دهید.

رنگ مو استخوانی دودی

رنگ موی استخوانی

رنگ موی استخوانی برخلاف سایر طیف‌های رنگ بلوند، زرد نیست و حالت طلایی ندارد. رنگ موی استخوانی بسیار زیبا و پرطرفدار است و می‌توان با فرمول‌های متفاوتی به این رنگ دست یافت. خانم‌هایی که رنگ پوست سردی دارند، می‌توانند از این رنگ زیبا استفاده کنند. داشتن موهای زیبا می‌تواند بر روی اعتماد به نفس افراد تأثیر مثبتی بگذارد. بسیاری از آقایان و خانم‌ها به طور مرتب موهای خود را رنگ و یا دکلره رنگساژ می‌کنند. رنگ موی استخوانی یکی از رنگ­های ترند سال 2023 است. در گذشته اعتقاد بر این بود که این رنگ سن افراد را مسن­تر از واقعیت نشان می­دهد اما امروزه دختران جوان نیز از این رنگ استفاده می­کنند. تنالیته رنگ موی استخوانی، شبیه به دودی و نقره­ای است. این رنگ زیرمجموعه رنگ­های بژ و بسیار خاص است.

بهترین روش انتخاب رنگ مو چیست ؟

ترکیب رنگ موی استخوانی

ترکیب‌ها و فرمول‌های متفاوتی برای دستیابی به رنگ موی استخوانی در سایت‌های مختلف ارائه شده است. توجه کنید که شما قبل از اجرای این فرمول‌ها، باید رنگ، پایه ساقه و ریشه موها و ضخامت تارهای موی سر خود را بررسی کنید، زیرا تمامی این عوامل می‌توانند باعث شوند رنگ موی اجرا شده، آن چیزی که مدنظر شما است نشود.

بهتر است اگر از قبل رنگ موی شرابی با مشکی را بر روی موهای خود دارید، به سالن زیبایی ویونا بیاید و از رنگ کردن مو در خانه خودداری کنید، زیرا دکلره کردن موها در خانه باعث آسیب رساندن به موهای شما خواهد شد.

مشتریان ویونا

رنگ موی دودی ۲۰۲۴
مو

رنگ مو دودی ترند سال 2024

به‌دلیل تأثیر شگفت‌انگیز رنگ مو دودی بر جلوه و جذابیت ظاهری، اکثر خانم‌های خوش‌سلیقه به‌دنبال استفاده از رنگ‌ موهای زیبا و مُدروز هستند. رنگ مو ...
جدیدترین مدل‌های مو خانم‌ها در سال 2023
مو

جدیدترین مدل های مو خانمها در سال ۲۰۲۳

همیشه مدل مو بخش مهمی از ظاهر خانم ها بوده و همچنان هست. با وجود اینکه مدل‌های موی بسیاری می‌آیند و می‌روند، اما برخی از ...
رنگ-مو-متناسب-با-سن
مو

بهترین روش انتخاب رنگ مو

شما با توجه به رنگ پوست خود می‌توانید رنگ‌ مو مناسب چهره‌تان انتخاب کنید، که شما را جذاب‌تر و زیباتر نشان دهد.
سالن-زیبایی-ویونا

ما فکر کردیم بد نیست خلاصه‌ای از مدل‌ها و مدل‌های موی افراد مشهور در سال 2023 را به شما ارائه دهیم. در سایت Fabbon لیست کامل آن آورده شده است.

 

اگر بخواهیم به این سوال که پیگمنتیشن چیست، پاسخ دهیم، باید بگوییم که میکروپیگمنتیشن یک روش آرایش دائم است که با استفاده از دستگاه‌های استاندارد مانند دستگاه پیچی و وسایل یک‌بار مصرف استریل، یک آرایش همیشگی را به کاربر هدیه می‌دهد.

بالیاژ کلمه ای فرانسوی به معنای “جارو کشیدن” است، مانند حرکت رفت و برگشتی فرچه رنگ مو برای ایجاد هایلایت روی مو. این روش تکنیکی است که با دست آزاد، رنگ روش روی بخشی از موها زده شده و طی یک شیب ملایم از تیره به روشن به سمت انتهای مو حرکت می کند. این روش به موهای شما بعد می دهد و آن را پرپشت تر نشان می دهد.

پیمایش به بالا
تعیین وقت