رنگ موی دودی ۲۰۲۴

رنگ مو دودی ترند سال 2024

رنگ موی دودی ترند سال ۲۰۲۴

به‌دلیل تأثیر شگفت‌انگیز رنگ موی دودی بر جلوه و جذابیت ظاهری، اکثر خانم‌های خوش‌سلیقه به‌دنبال استفاده از رنگ‌ موهای زیبا و مُدروز هستند. رنگ موی دودی 2024، به یکی از رنگ‌های ترند سال تبدیل شده است و طرفداران زیادی دارد. برای انتخاب رنگ مو باید به فاکتورهای مختلفی همچون رنگ پوست، رنگ چشم و ابرو و سلیقه شخصی توجه کنید. رنگ دودی، تناژ قرمز و نارنجی ندارد و به‌همین دلیل، مورد توجه خانم‌هایی قرار می‌گیرد که به این تناژها علاقه‌ای ندارند.

انواع مدل رنگ موی دودی

رنگ موی دودی، یکی از رنگ موهای جذاب و شیکی است که تنوع زیادی دارد. این رنگ در انواع مختلف و طیف‌های روشن و تیره قابل استفاده است و انتخاب هر رنگ به سلیقه شما بستگی دارد؛ بنابراین، اگر به‌دنبال ایجاد تغییرات اساسی در چهره و ظاهر خود هستید، حتماً به سراغ این رنگ بروید. در ادامه به چند ترکیب رنگ دودی 2024 پرطرفدار می‌پردازیم.

رنگ مو دودی بدون دکلره ویونا

رنگ موی دودی بدون دکلره

رنگ دودی بدون دکلره یکی از رنگ‌های جذابی است که زیبایی چهره شما را دوچندان می‌کند. برای به‌دست آوردن این رنگ مو می‌توانید رنگ دودی 8 را با رنگ زیتونی شماره 7 و اکسیدان شماره 6 مخلوط کنید و از نتیجه کار لذت ببرید.

رنگ مو دودی روشن ویونا

رنگ موی دودی روشن

این رنگ مو نیز بسیار شیک و به‌روز است. برای درآوردن این رنگ باید موهای خود را دکلره کرده و سپس رنگ دودی روشن شماره ۶ را با 4 سانت واریاسیون نقره‌ای و اکسیدان 6% مخلوط کنید و اجازه دهید 45 دقیقه روی موها بماند.

رنگ مو نسکافه ای دودی ویونا

رنگ مو دودی نسکافه‌ای

افرادی که تناژ پوست گرمی دارند می‌توانند از این رنگ موی دودی 2024 محبوب استفاده کنند. برای اینکار موهای خود را تا پایه 6 دکلره کنید. سپس نصف تیوب رنگ بلوند دودی تیره را با یک‌سوم تیوپ بلوند تیره و یک‌چهارم تیوپ قهوه‌ای نسکافه‌ای روشن ترکیب کرده و اکسیدان 6% را به آن اضافه کنید

رنگ مو دودی اورال ویونا ونک

بهترین برندهای تولیدکننده رنگ موی دودی

برندها و شرکت‌های مختلف تولیدکننده رنگ مو وجود دارند که رنگ‌های باکیفیت و مناسبی را تولید و روانه بازار می‌کنند. در ادامه به چند مورد از بهترین برندهای تولیدکننده رنگ مو اشاره می‌کنیم.

این برند، یکی از برندهای معروف ایرانی تولیدکننده رنگ مو است که محصولات باکیفیتی را تولید می‌کند. در ترکیبات این رنگ مو از روغن‌های گیاهی مختلفی همچون روغن هسته انگور، آرگان و بادام استفاده می‌شود. استفاده از ترکیبات نرم‌کننده در این رنگ مو از خشکی و وز شدن موها جلوگیری می‌کند.

رنگ موی برند والانسی نیز یکی دیگر از رنگ موهای پرطرفدار است. این رنگ مو حاوی ترکیبات مختلفی همچون پروتئین گندم، ویتامین سی، کراتین، ویتامین‌ها و است. غلظت بالای رنگدانه این رنگ موجب پوشش‌دهی کامل موهای سفید می‌شود.

برند آکوارلی نیز یکی دیگر از تولیدکنندگان معروف رنگ مو است. فناوری پیشرفته مورد استفاده در تولید این رنگ مو موجب کاهش تخریب کلاژن و عدم آسیب به موها می‌شود. این رنگ مو، علاوه بر ویتامین‌ها و مواد مغذی مو، حاوی روغن آرگان است. به‌علاوه، آمونیاک کمی دارد و از موهای شما محافظت می‌کند.

یکی از رنگ موهای محبوب، رنگ موی برند لورآل است. میزان رنگدانه‌های به‌کاررفته در این محصول به‌اندازه‌ای است که سفیدی موها را کاملاً پوشش می‌دهد. در پک این رنگ مو، یک سرم محافظتی برای جلوگیری از آسیب به موها وجود دارد. به‌علاوه، در ترکیبات این رنگ مو نیز از مواد معدنی، ویتامین‌ها و روغن‌های مفید برای مو و عصاره سبوس برنج استفاده شده است.

رنگ مو دودی ونک

رنگ موی دودی نقره‌ای

برای رسیدن به این رنگ مو، ابتدا باید موهای خود را دکلره کنید و به پایه ۱۰ برسانید. برای ترکیب رنگ موی دودی نقره‌ای، به رنگ‌های بلوند دودی شماره ۷ و رنگ نقره‌ای نیاز دارید. بدین‌منظور، یک‌چهارم تیوپ بلوند را با نصف رنگ نقره‌ای همراه با واریاسیون بنفش و نقره‌ای به‌اضافه اکسیدان ۶% مخلوط کنید.

بهترین روش انتخاب رنگ مو چیست ؟

رنگ مو سال دودی ۲۰۲۴

هنرپیشه‌های خانم ایرانی یا خارجی با رنگ مو دودی

بسیاری از هنرپیشه‌های خانم از تناژها و ترکیبات رنگ موی دودی 2024 استقبال می‌کنند. این رنگ مو، موجب جوان‌تر نشان دادن چهره می‌شود و به‌همین دلیل از محبوبیت زیادی در بین سلبریتی‌ها برخوردار است. به‌عنوان‌مثال، یکی از رنگ‌های موردعلاقه ریحانا Robyn Rihanna Fenty طیف‌های مختلف دودی ازجمله مش دودی نقره‌ای روی زمینه مشکی است. همچنین، سلبریتی‌هایی مانند کیم کارداشیان Kimberly Noel Kardashian از رنگ موهای بلوند یخی یا دودی در استایل خود استفاده می‌کنند.

جدیدترین مدل های موی جهان 2023

کلام آخر

رنگ موی دودی 2024، یکی از رنگ‌های محبوب و پرطرفدار با طیف رنگی گسترده است. معمولاً این رنگ مو، با انواع رنگ پوست و چشم هماهنگی دارد و موجب افزایش جذابیت چهره می‌شود. می‌توانید از این رنگ موی زیبا برای حذف تناژ رنگ‌های قرمز، زرد و نارنجی استفاده کنید. ازجمله تناژهای پرطرفدار این رنگ می‌توان به دودی طلایی، دودی نسکافه‌ای دودی ارغوانی، دودی آبی و اشاره کرد.

ناخن مصنوعی طرح بلک گولد

ناخن ستاره‌های صورتی

برای کسانی که عاشق رنگ صورتی هستند این طرح ناخن مصنوعی می‌تواند بهترین گزینه باشد. بدون شک با انتخاب این طرح احساس تازگی و سرزندگی خواهید کرد. می‌توانید بر روی ستاره‌های صورتی رنگ از نگین‌های کوچک مخصوص ناخن هم استفاده کنید تا جذابیت این طرح ناخن مصنوعی را د صد چندان کنید.

مشتریان ویونا

دستگاه احیا مو ونک ویونا
تراپی مو

احیای مو با دستگاه های جدید سال ۲۰۲۳

استفاده از دستگاه های احیای مو مانند ماکرومیست و نانومیست اوزون تراپی، جذب موادی مانند کراتین، پروتئین و بوتاکس و پلکس را تا میزان 90 ...
رنگ مو استخوانی دودی
مو

بهترین رنگ مو استخوانی دودی سال ۱۴۰۲

سرعت استفاده از انواع فناوری ها در صنعت ناخن مصنوعی سرسام آور و چشمگیر است و اگر بخواهیم با ترندهای جهانی همگام و به روز ...
رنگ موی دودی ۲۰۲۴
مو

رنگ مو دودی ترند سال 2024

به‌دلیل تأثیر شگفت‌انگیز رنگ مو دودی بر جلوه و جذابیت ظاهری، اکثر خانم‌های خوش‌سلیقه به‌دنبال استفاده از رنگ‌ موهای زیبا و مُدروز هستند. رنگ مو ...
سالن-زیبایی-ویونا

ما فکر کردیم بد نیست خلاصه‌ای از مدل‌ها و مدل‌های موی افراد مشهور در سال 2023 را به شما ارائه دهیم. در سایت Fabbon لیست کامل آن آورده شده است.

 

اگر بخواهیم به این سوال که پیگمنتیشن چیست، پاسخ دهیم، باید بگوییم که میکروپیگمنتیشن یک روش آرایش دائم است که با استفاده از دستگاه‌های استاندارد مانند دستگاه پیچی و وسایل یک‌بار مصرف استریل، یک آرایش همیشگی را به کاربر هدیه می‌دهد.

بالیاژ کلمه ای فرانسوی به معنای “جارو کشیدن” است، مانند حرکت رفت و برگشتی فرچه رنگ مو برای ایجاد هایلایت روی مو. این روش تکنیکی است که با دست آزاد، رنگ روش روی بخشی از موها زده شده و طی یک شیب ملایم از تیره به روشن به سمت انتهای مو حرکت می کند. این روش به موهای شما بعد می دهد و آن را پرپشت تر نشان می دهد.

اسکرول به بالا
تعیین وقت