دستگاه احیا مو ونک ویونا

احیای مو با دستگاه های جدید سال ۲۰۲۳

احیای مو با دستگاه با موهایی براق، درخشان و سالم

احیای مو برای هر خانمی مهم است. تکنولوژی و دنیای فراصنعتی دستاوردهای زیادی برای بشریت به همراه داشته است که می توان به دستگاه احیای مو (Macro-mist) اشاره نمود. 

ولی آلودگی های زیست محیطی، استرس های زیاد، فشار کاری، آلودگی هوا متاسفانه از جنبه های منفی و آسیب رسان به پوست و مو است. احیای مو را با ما تجربه کنید !

احیای مو با دستگاه سالن زیبایی ویونا

از طرفی با نزدیک شدن به آستانه سال 1402 و استفاده از رنگ مو و دکلره به شدت نیاز به احیای مو را دوچندان می کند. بهتر است برای ترمیم موهای دکلره شده، یا احیای مجدد موهای آسیب دیده از یکی از روشهای زیر استفاده کنیم و با موهایی درخشان و سالم به استقبال بهار برویم. در این مقاله ابتدا انواع دستگاه های احیای مو معرفی می شود و سپس به نحوه استفاده از آنها جهت تصمیم گیری راحت تر شما پرداخته خواهد شد.

یکی از دستاوردهای دنیای بهداشت، و زیبایی دستگاه جدید اوزون تراپی1 و احیای مو است. این دستگاه با اتم اکسیژن منجر به قطع ریزش، رویش مجدد و تراپی موهای آسیب دیده می شود.

پیش از انتخاب روش و دستگاه برای احیاء مو و یا کراتین مو ابتدا لازم است برخی شاخص های مهم مثل :

  1. میزان آسیب دیدگی مو

  2. میزان املاح موجود درمو

  3. بررسی و آنالیز کورتکس مو

  4. بررسی کوتیکول مو

  5. آنالیز میزان سلامت مو

آنالیز شوند.

با احیای مو و کراتین نفس و جانی دوباره به موهای خود ببخشیم

مزایای دستگاه ماکرومیست و نانومیست در احیای مو و نحوه کار با آنها

استفاده از دستگاه هایی به نام ماکرومیست و نانومیست اوزون تراپی، جذب موادی مانند کراتین، پروتئین و بوتاکس و پلکس را تا میزان 90 درصد افزایش می دهد و سپس به وسیله ی اشعه های UV که آنتی باکتریال است، میکروب کشی را روی مو انجام می دهد و سپس اوزون تراپی و اکسیژن رسانی بسیار خوبی به مو انجام می دهد.

زمانی که قرار است کارهای تراپی و رنگ مو نیز انجام گیرد از این دستگاه استفاده می شود تا قدرت مو و قدرت جذب مواد در مو بالا رود و در انتها نیز از دستگاه استفاده می شود تا به وسیله ی کولینگ کردن و بستن فلس های مو، مواد در مو حبس شده تا میزان ماندگاری و دوام مواد استفاده شده مانند رنگ، کراتین و پروتئین افزایش یابد. با توجه به شناسایی فاکتورهایی که ذکر کردیم دستگاه مورد نظر را انتخاب کنید. احیای مو تضمینی !

لیست بهترین سالن های زیبایی ونک

احیای مو با دستگاه سالن زیبایی ویونا

انواع دستگاه های مایکرومیست برای احیای مو و کراتین مو

این دستگاه با قابلیت اوزون تراپی، فوتو تراپی، مایکرومیست درمی، یونو درمی و در سال 2019 روانه بازار شد. این دستگاه قابلیت تنظیم برای موهای چرب، آسیب دیده و طبیعی را دارد.

دستگاه مایکرومیست لانچ وینگ بسیار قوی و با قابلیت تجزیه ذرات آب و تبدیل آن به میست ها و مه غبارها به صورت ریز مولکول است. بخاطر وجود تریتمنت سه گانه ای پروسه درمانی بسیار قوی عمل می کند. ولی به دلیل ریز مولکول بودن میست های این دستگاه، زمان پروسه احیاء و درمان موهای آسیب دیده کمی طولانی تر خواهد بود. کار با این دستگاه بسیار ساده است.

یکی از قدرت مند ترین دستگاه های احیاء و کراتین مو، دستگاه مایکرومیست تری لایت است. مدار فوتو تراپی این دستگاه بر اساس سه اشعه بلو ری، گرین ری و رد ری است. این دستگاه برای تنظیمات رنگ و رنگساژ، دارای تنظیمات از پیش تعیین شده ای است. عمل سرمایشی این دستگاه در انتهای تریتمنت های پروسه رنگ، انواع تراپی و بر اساس کلد فوک و شیپ با قابلیت برنامه ریزی جداگانه مه سرد و باد سرد است.

این لانچ از دستگاه های مایکرومیست با سه نور مختلف قرمز، آبی و سبز کار می کند. نور قرمز بیشتر جهت موها و اسکالپ سر چرب کاربرد دارد. علاوه بر این، مصرف آن منجر به بیشتر باز کردن کوتیکول های مو خواهد شد.

نحوه کار با این دستگاه: نور آبی بیشتر جهت بسته شدن کوتیکول ها و تثبیت مواد به داخل آن مورد استفاده قرار می گیرد. از نور آبی معمولا در مراحل نهایی درمان و کراتین مو استفاده می شود.

نور سبز این دستگاه بیشتر جهت جوانسازی و کلاژن سازی کاربرد دارد. برای احیا موهای آسیب دیده به شدت پیشنهاد می شود. نحوه کار با این دستگاه بسیار ساده است.

دستگاه مایکرومیست لانچ وینگ یکی از بهترین دستگاهها در حوزه تراپی و کراتین مو است. امواج بسیار قوی این دستگاه با دمای پایین بین 40 تا 50 درجه سانتی گراد از عالی ترین دستگاه های کراتین مو است. این دستگاه به دلیل تریتمنت سه گانه ای که دارد، در پروسه درمانی بسیار قوی عمل می کند.

فقط به دلیل ریز مولکول بودن میست های این دستگاه، زمان پروسه احیاء و درمان موهای آسیب دیده کمی طولانی تر خواهد بود. مدار اوزون یکی از مهمترین آیتم های موجود در دستگاه مایکرومیست وینگ می باشد. این دستگاه دارای میست بسیار قوی جهت افزایش عمق نفوذ مواد به کورتکس مو را دارا است که در پروسه های درمانی مانند متعادل سازی PH اسکالپ سر، درایینگ و بسیار مفید واقع می شود.

دستگاه مایکرومیست چاوبا نوعی دستگاه لمسی است. مه غبار موجود در مایکرومیست چاوبا، بسیار قوی است. این دستگاه PPM پایینی دارد و عمق نفوذ برای بافت کورتکس را بسیار افزایش می دهد. دستگاه مایکرومیست چاوبا دارای قابلیت کلد میست است که در انتهای هر پروسه کراتینه مو جهت بسته شدن کوتیکول های مو مورد استفاده قرار می گیرد. مداد ازون در مایکرومیست چاوبا تعبیه نشده است.

این دستگاه با PPM بسیار پایین و ریزمولکول، عمق نفوذ بسیار بالایی را برای عوامل درمان و محصولات کراتینه مو فراهم می کند. دستگاه مایکرومیست چاوبا با این که مدار اوزون را ندارد، اما با داشتن قابلیت کلد میست که در مرحله انتهایی پروسه کراتین مو استفاده می شود، بسیار قوی عمل کرده و باعث هموار شدن کوتیکول ها و قابض شدن آنها می شود. دستگاه مایکرومیست چاوبا از لحاظ شکل ظاهری با سایر دستگاه های مایکرومیست متفاوت است.

تاریخچه ناخن مصنوعی

جمع بندی و نحوه کار با دستگاه ها

همانطوریکه در ابتدای مقاله متذکر شدیم ابتدا لازم است تا مو شما توسط آرایشگر یا پزشک آنالیز شود. بعد از آنالیز و تشخیص نوع و شدت آسیب دستگاه متناسب با موی شما انتخاب شود. گاهی اوقات پیش از درمان اصلی شاید لازم باشد آمادگی لازم برای پلکس مو فراهم شود.

و سپس فلس گذاری شود که در این حالت مو برای گرفتن کراتین و پروتئین آماده است. در روش های خانگی باید نحوه کار کردن با مواد و براشینگ تسلط داشته باشید و لازم است حداقل یکبار زیر نظر یک مربی آموزش ببینید و سپس انواع شامپوهای مناسب موی خود را استفاده کنید. هر دستگاه متناسب با موی شما قابلیت تنظیم روی طول موج خاص دارد و بسیار ساده است.

مشتریان ویونا

سالن زیبایی ونک
آرایش

لیست بهترین سالن های زیبایی ونک

آدرس و تلفن سالن های زیبایی و آرایشگاه های ونک به روزرسانی بهمن 1401
ناخن مصنوعی ویونا ونک
ناخن

جدیدترین طرح‌های ناخن مصنوعی ۲۰۲۴

ناخن مصنوعی مدل ۲۰۲۴ یکی از ترندهایی است که توجه هر کسی را در زمینه ناخن مصنوعی به خود جلب کرده است. در بسیاری از ...
کراتین مو ویونا
تراپی مو

مهمترین نکات کراتین و صافی مو

برای زیبایی، درمان و تقویت موهای خود حتما از بهترین متد کراتین مو استفاده نمایید. در این مقاله با انواع کراتین آشنا شوید.
پیمایش به بالا
تعیین وقت