براشینگ مو ونک

براشینگ مو چیست؟

براشینگ مو خشک کردن و حالت دادن به مو

براشینگ مو روشی برای مراقبت از مو است که شامل استفاده از شانه یا برس و سشوار برای از بین بردن گره‌ها و صاف کردن سطح مو می‌شود. می‌توانید آن را با هر نوع مویی از جمله فر، صاف و بافت طبیعی انجام دهید. همچنین مهم است که بدانید چه نوع مویی دارید. اگر می‌خواهید سرعت رشد موهای خود را افزایش دهید، باید به درستی براشینگ مو را انجام دهید.

براشینگ مو همچنین می‌تواند با تحریک غدد چربی باعث رشد موهای سالم شود. این غدد سبوم تولید می‌کنند، ماده‌ای چرب که موهای شما را صاف و ضد آب می‌کند. هر چه بیشتر موهای خود را برس بزنید، سبوم بیشتری ایجاد می‌شود که به مرطوب نگه داشتن و تمیزی موها کمک می‌کند.

براشینگ مو همچنین می‌تواند جریان خون و گردش خون را در پوست سر تحریک کند، که برای سلامت و تندرستی کلی مو مفید است و می‌تواند به جلوگیری از ریزش مو کمک کند. بسته به نتیجه‌ای که به دنبال آن هستید، روش‌های مختلفی برای براشینگ موهایتان وجود دارد. شما می‌توانید از شانه یا برس برای حالت دادن به موهایتان استفاده کنید تا ظاهری براق‌تر داشته باشند، اما اگر می‌خواهید به موهایتان حجم دهید، سعی کنید به جای آن از انگشتانتان استفاده کنید.

چرا براشینگ مو مهم است؟

براشینگ مو هایتان چیزی فراتر از یک نظافت روزانه است. برس زدن موهایتان به توزیع چربی‌های طبیعی کمک می‌کند که برای سلامت پوست سر و رشد مو ضروری هستند. با براشینگ موهای خود، به از بین بردن سلول‌های مرده پوست که می‌توانند بر سلامت پوست سر شما تأثیر بگذارند نیز کمک می‌کنید.

توجه به این نکته مهم است که همه براش‌ها یکسان ساخته نمی‌شوند. برخی از برس‌ها در صورت استفاده بیش از حد یا نادرست می‌توانند آسیب شدیدی به فولیکول‌های مو وارد کنند. اگر می‌خواهید سلامت پوست سر خود را بهبود ببخشید، از یک برس باکیفیت استفاده کنید که به خوبی با نیازهای فردی شما سازگار است و تغذیه مناسب را فراموش نکنید!

چگونه براشینگ مو می‌تواند باعث رشد مو شود؟

براشینگ مو برای مدت طولانی یکی از اصلی‌ترین موارد مراقبت از مو بوده است، اما همه افراد نمی‌دانند چگونه آن را به درستی انجام دهند. حتی اگر بدانید چگونه موهای خود را برس بزنید، باز هم ممکن است این کار را به درستی انجام ندهید. روش صحیح انجام براشینگ می‌تواند تفاوت‌های زیادی در رشد مو ایجاد کند، بنابراین همه باید بدانند که چگونه موهای خود را به درستی برس بزنند.

اگر می‌خواهید موهایتان سریع‌تر رشد کنند و سالم بمانند، باید اصول براشینگ صحیح مو را یاد بگیرید.

براشینگ مو ونک

آیا می‌توان از برس گرم برای موهای خشک استفاده کرد؟

برای گرفتن بهترین نتیجه، استفاده از برس گرم روی موهای مرطوب توصیه می‌شود. این امر به این دلیل است که موهای مرطوب نسبت به موهای خشک انعطاف‌پذیرتر هستند. همچنین استفاده از جریان هوای گرم از سشوار یا برس گرم می‌تواند باعث کم آبی و آسیب موهای خشک شود.

اگر قصد دارید از برس حالت‌دهنده داغ خود روی موهای خشک استفاده کنید، به دنبال یک برس صاف‌کننده حرارتی یا یک برس ترکیبی با صفحات سرامیکی باشید.

این مانند یک اتوی صاف برای صاف و براق کردن موهای خشک عمل می‌کند، اما حالت‌دهی کمتر و آسیب حرارتی کمتری دارد.

و در انتها استفاده از اسپری محافظ حرارت را فراموش نکنید.

مهمترین نکات کوتاهی و تراپی مو

مراحل براشینگ مو

براشینگ مو ها به روش صحیح می‌تواند آن‌ها را نرم، سالم و قوی کند. چه یک آرایشگر مو باشید یا یک تازه کار، انجام براشینگ مو آسان است! برای انجام براشینگ فقط این مراحل ساده را انجام دهید:

  • ابتدا موهای خود را بشویید و سپس به ساقه موها نرم‌کننده بزنید. 80 درصد رطوبت موهایتان را با حوله و یا در هوای آزاد خشک کنید. با موهای مرطوب شروع کنید. قبل از استفاده از برس داغ مطمئن شوید که موهایتان حداقل 80 درصد خشک است. این کار آسیب حرارتی به مو را به حداقل می‌رساند و اطمینان حاصل می‌شود که هنگام حالت دادن، موهای شما کاملا خشک می‌شود (که به معنای وز شدن کمتر موها است).
  • از یک محصول محافظ حرارت روی موها استفاده کنید.
  • موهای خود را به 4 قسمت تقسیم کنید و آن‌ها را با گیره محکم کنید. انجام کار به صورت تکه‌ای به شما کمک می‌کند تا از برس زدن چندین باره موها جلوگیری کنید. موهای خود را به چهار قسمت تقسیم کنید: تاج، سمت راست، سمت چپ و پشت.
  • برس برقی را به برق وصل کنید و بگذارید تا به دمای دلخواه شما برسد. هر بخش از موها را به آرامی از ریشه تا نوک موها برس بزنید. برای حجم‌دهی بیشتر، در حالی که برس را روی موها می‌کشید، هر بخش را به سمت بالا بلند کرده و از سر خود دور کنید.
  • برای داشتن انتهای فر موها، به جای برس پارویی گرم، یک برس داغ گرد را انتخاب کنید. پس از برس کشیدن تا انتهای مو، موها را به دور برس بپیچید و برس را به سمت ریشه‌های مو بچرخانید. برس را به مدت 5 تا 10 ثانیه در جای خود نگه دارید، سپس دکمه ˮسرد را فشار دهید و چند ثانیه دیگر صبر کنید تا قبل از رها کردن موهای فر، آن‌ها خنک شوند.
  • در انتها نیز از یک اسپری مو برای حفظ حالت و درخشندگی موها استفاده کنید.

براشینگ مو واقعا به همین سادگی است! تنها نکته کلیدی این است که با موهای مرطوب این کار را انجام دهید و از بهترین محصولات و تکنیک‌ها برای موهای خود استفاده کنید.

احیای مو با دستگاه سالن زیبایی ویونا

احیای مو با دستگاه های جدید سال ۲۰۲۳

رنگ موی استخوانی برخلاف سایر طیف‌های رنگ بلوند، زرد نیست و حالت طلایی ندارد. رنگ موی استخوانی بسیار زیبا و پرطرفدار است و می‌توان با فرمول‌های متفاوتی به این رنگ دست یافت.

تاریخچه ناخن مصنوعی

منابع :

مشتریان ویونا

کراتین مو ویونا
تراپی مو

مهمترین نکات کراتین و صافی مو

برای زیبایی، درمان و تقویت موهای خود حتما از بهترین متد کراتین مو استفاده نمایید. در این مقاله با انواع کراتین آشنا شوید.
سالن زیبایی ونک
آرایش

لیست بهترین سالن های زیبایی ونک

آدرس و تلفن سالن های زیبایی و آرایشگاه های ونک به روزرسانی بهمن 1401
معنی کلمه ویونا
آرایش

معنی کلمه ویونا

ویونا، نامی با رایحه زایش و زندگی، شاید یکی از اسم‌های زیبا برای نوزاد دختر که کمتر به گوش‌تان خورده است اسم "ویونا" باشد.
سالن-زیبایی-ویونا

ما فکر کردیم بد نیست خلاصه‌ای از مدل‌ها و مدل‌های موی افراد مشهور در سال 2023 را به شما ارائه دهیم. در سایت Fabbon لیست کامل آن آورده شده است.

 

اگر بخواهیم به این سوال که پیگمنتیشن چیست، پاسخ دهیم، باید بگوییم که میکروپیگمنتیشن یک روش آرایش دائم است که با استفاده از دستگاه‌های استاندارد مانند دستگاه پیچی و وسایل یک‌بار مصرف استریل، یک آرایش همیشگی را به کاربر هدیه می‌دهد.

بالیاژ کلمه ای فرانسوی به معنای “جارو کشیدن” است، مانند حرکت رفت و برگشتی فرچه رنگ مو برای ایجاد هایلایت روی مو. این روش تکنیکی است که با دست آزاد، رنگ روش روی بخشی از موها زده شده و طی یک شیب ملایم از تیره به روشن به سمت انتهای مو حرکت می کند. این روش به موهای شما بعد می دهد و آن را پرپشت تر نشان می دهد.

پیمایش به بالا
تعیین وقت