کوتاهی و احیا مو سالن زیبایی ونک

مهمترین نکات کوتاهی و تراپی مو

مهمترین نکات کوتاهی و تراپی مو

کوتاهی و تراپی مو نه تنها برای ظاهر ما، بلکه برای بهداشت کلی ما نیز مهم است. داشتن موهای سالم به ما این امکان را می‌دهد که بهترین ظاهر را داشته باشیم و از سلامت مو و پوست سر خود اطمینان حاصل کنیم. مراجعه به یک سالن معتبر و استفاده از محصولات مراقبت از مو با کیفیت بسیار مهم است تا اطمینان حاصل شود که موهایتان تا حد امکان سالم می‌مانند. ظاهر مو برای بسیاری از افراد مهم است و تاثیر قابل توجهی بر عزت‌نفس ما دارد. این موضوع در یک نظرسنجی ثابت شده است که نشان می‌دهد 88 درصد از زنان اظهار می‌کنند که موهایشان به اعتماد به نفس آن‌ها مرتبط است.

چرا داشتن موهای سالم برای سلامت و تندرستی کلی شما مهم است ؟

موهای شما برای سلامت و تندرستی کلی شما مهم است زیرا یکی از اولین جنبه‌هایی است که دیگران ممکن است از طریق آن متوجه شما شوند. میزان سلامت و شادابی موهای شما می‌تواند به دیگران بگوید که شما چه نوع فردی هستید و چه احساسی نسبت به خودتان دارید. موهای سالم نشانه اعتماد به نفس است و به دیگران این امکان را می‌دهد که شما را با دیدی مثبت بنگرند.

اعتماد به نفس را افزایش می‌دهد !

اعتماد به نفس برای همه مهم است و وضعیت موهای ما تأثیر بسزایی در نگاه ما به خودمان دارد. مراجعه به سالن‌های معتبر می‌تواند اعتماد به نفس شما را احیا کند و به شما این امکان را بدهد که از ظاهر سالم خود رضایت داشته باشید. آرایشگران در سالن‌ها می‌دانند که چگونه هر نوع مویی را کوتاه کرده و حالت دهند و این توانایی را دارند که به شما کمک کنند بهترین ظاهر موی خود را داشته باشید.

آرایش موهای خود توسط سالن‌ها و آرایشگران خبره به شما این امکان را می‌دهد که در هر موقعیتی، چه ملاقات با دوستان یا یک دورهمی خانوادگی، اعتماد به نفس داشته باشید. اعتماد به نفس کلید موفقیت است و مدل و سلامت موی شما به میزان قابل توجهی به اعتماد به نفس شما کمک می‌کند.

مو تقویت و سلامت آن تضمین می‌شود !

موهایی که به درستی رسیدگی و نگهداری نمی‌شوند ممکن است دارای موخوره، وزی و بسیار خشک باشند که نه از نظر جسمی سالم است و نه برای اعتماد به نفس شما مفید است. یک آرایشگاه به شما درمان‌های صحیحی را برای حفظ موهایتان ارائه می‌دهد تا در حالت سالم و شاداب باقی بمانند. علاوه بر این، حتی پس از خروج از سالن، آرایشگر شامپو و نرم‌کننده مناسبی برای حفظ موهای سالم و شاداب به شما پیشنهاد می‌دهد.

از ریزش موی زودرس جلوگیری می‌کند !

نگهداری از موها دارای فواید فراوانی است که باعث ارتقای بهداشت سالم و عزت‌نفس می‌شود. با این حال، حفظ موها در وضعیت سالم می‌تواند به افزایش طول عمر آن‌ها کمک کند، زیرا نگهداری مناسب مو می‌تواند احتمال ریزش موی زودرس را کاهش دهد.

جدیدتری مدل مو

انواع مدل موی ترند 2023

اگر اخیرا به رسانه‌های اجتماعی توجه کرده‌ باشید، بدون شک متوجه برخی از ترندهای مو شده‌اید که در حال حاضر رایج هستند. چه بخواهید یک تغییر چشمگیر و بسیار متفاوت در موهایتان ایجاد کنید یا اینکه فقط بخواهید کمی مدل موی بروزی داشته باشید، از مدل‌های موی سال 2023 می‌توانید ایده بگیرید. موهای کوتاه مدل موی سال 2023 هستند. در سال 2023 دختران به سمت موهای کوتاه پیش می‌روند. موی کوتاه به شما فردیت زیادی می‌دهد و شما را متمایز می‌کند و واقعا چشمگیر است.

شما نیز می‌توانید به آرایشگر محبوبتان مراجعه کنید و از این مدل‌ها بهره بگیرید. ترندهایی مانند پروانه، اختاپوس و کوتاه کردن مدل گرگ در همه جا به چشم می‌خورند. شگفتی مو در این است که اگر مدل آن را دوست ندارید، همیشه می‌توانید آن را رشد دهید و مدل متفاوتی را امتحان کنید.

بهترین سالن های زیبایی ونک ؟؟؟؟

5 مدل موی ترند در سال 2023

مدل مو همیشه در حال تکامل است، و با تاثیر رسانه‌های اجتماعی بر تصمیمات زیبایی ما اکنون بیش از هر زمان دیگری، روندها به سرعت تغییر می‌کنند. به این ترتیب، ما این لیست را تهیه کرده‌ایم تا شما را در جریان بهترین مدل‌های موی سال 2023 قرار دهیم.

کوتاهی و احیا مو سالن زیبایی ونک

1- مدل موی پروانه‌ای

اگر تمایل دارید موهای کوتاهی داشته باشید اما کاملا آماده این کار نیستید، مدل موی پروانه‌ای ممکن است دقیقا همان چیزی باشد که به آن نیاز دارید. لایه‌های کوتاه‌تر مدل پروانه‌ای، صورت را قاب می‌کنند و حجم و توهم موهای کوتاه‌تر را ایجاد می‌کنند در حالی که لایه‌های بلندتر زیر شانه‌ها قرار می‌گیرند. هر کسی می‌تواند این مدل را امتحان کند، اما این مدل برای موهای موج‌دار یا مجعد بهترین انتخاب است.

2- مدل موی باب متعادل

مدل موی باب متعادل، برداشتی آزادتر و معمولی از باب کلاسیک و ساختارمندتر از آن است. این مدل مو به شما این امکان را می‌دهد که حرکت و بافت موهای خود را بدون خطوط صاف و واضحی که معمولا در مدل موی باب وجود دارد، بپذیرید. اگر موهایتان موج طبیعی داشته باشد، این مدل شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد.

مدل موی باب متعادل
موی با لایه_های بلند

3- موی با لایه‌های بلند

در سال 2023 شاهد ظهور مدل موهای کوتاه‌تر هستیم، اما لایه‌های بلند و موهای چند لایه هرگز از مد نمی‌افتند. لایه‌ لایه بودن موها جلوه‌ی پرپشتی به موها می‌دهند و به ویژه در موهایی که دارای موج یا بافت طبیعی هستند، بسیار زیبا می‌شوند. نگهداری از موهای دارای این مدل نیز آسان است، زمانی که موها رشد می‌کنند هم عالی به نظر می‌رسند، و برای حالت دادن به موهایتان تطبیق‌پذیری به شما می‌دهند

4- مدل موی شانل

یک مدل مدرن از باب کلاسیک کوکو شانل، باب شانل است و معمولا تا طول چانه یا کمی بلندتر بریده می‌شود. این مدل مو دارای یک قسمت کناری عمیق است و اغلب با چتری‌هایی که به آن حس پاریسی می‌دهد ست می‌شود. سادگی این مدل مو، آن را فوق العاده جذاب می‌کند، اما چیزی که در مورد این مدل مو جذاب‌تر است، نگهداری آسان آن است.

مدل موی شانل

5- مدل موی اختاپوس

این مدل مو کاملا شبیه شکل موجود دریایی است که از آن نام گرفته شده است. این مدل مو به شما لایه‌ها و حجم زیادی را در بالا با موهای بلندتر و لایه‌ای که روی شانه‌های شما می‌افتد یا از کنار آن‌ها می‌گذرد، می‌دهد. مدل موی اختاپوس جدیدترین مدلی است که اخیرا شاهد ترند شدن آن بوده‌ایم و نه تنها عالی به نظر می‌رسد، بلکه نگهداری آن نیز آسان است زیرا نیاز به استایل زیادی ندارد.

مدل موی آنجلینا جولی 2023

مدل موی آنجلینا جولی در سال 2023

آنجلینا جولی یکی از زیباترین بازیگران زن هالیوود است. او یکی از جذاب‌ترین ستاره‌های هالیوود است. اگر به دنبال مدل موی برتر برای افراد مشهور هستید، او باید در لیست شما باشد.

این مدل موی کوتاه آنجلینا جولی یک ایده عالی برای هر کسی است که به دنبال مدل موی شیک و جدید است. این مدل مو برای تمام رنگ‌های مو و اشکال صورت به کار می‌رود. مدل موی کوتاه آنجلینا جولی، یکی از مدل‌های موی کم‌مراقبتی است که در در مواقعی که وقت کافی برای رسیدگی به موهای خود را ندارید، بسیار مناسب است.

5 مدل موی ترند در سال 2023

با شروع سال جدید، میل شدیدی برای تغییر مد ایجاد می‌شود. در شروع هرسال جدید، زمان آن فرا می‌رسد که از ترندهای جدید پیروی کنید تا ظاهر خود را تغییر دهید و با رنگ موی جدید و مد روز پیش بروید. سال 2023 سال رنگ‌های ظریفی است که نیازی به نگهداری مداوم ندارند. این بدان معناست که رنگی با قابلیت نگهداری کم در سایه‌های چشم‌نواز بسیار زیاد است.

رنگ موهای سال 2023 شامل بلوندهای خامه‌ای و سبز‌های متالیک، رنگ‌های قرمز پرزرق و برق و رنگ‌های خاکستری است.

بلوند ترکیبی

بلوند ترکیبی

یکی دیگر از انتخاب‌های ساده این رنگ است که به سبزه‌های با رنگ سرد این فرصت را می‌دهد تا با بلوندی که ماه‌ها و ماه‌ها دوام می‌آورد روشن شود و ترکیب زیبایی را ایجاد کند.

مشکی سرد

مشکی سرد

رنگ موی مشکی اغلب به اشتباه خشن تصور می‌شود، در حالی که در واقع رنگ پوست شما را صاف‌تر جلوه می‌دهد و می‌تواند به خیره‌کننده‌ترین حالت چشمگیر باشد. این رنگ مشکی ملایم با رنگ سرد واقعا روی پوست‌های گرم ظاهر زیبایی ایجاد می‌کند.

بالیاژ کاراملی

بالیاژ کاراملی

بالیاژ کاراملی برای پوست گندمی ها بسیار مناسب می باشد، این رنگ مو شامل تناژ و رنگهای کاراملی و یا قهوه ای می باشد.

بالیاژ قهوه_ای توت_فرنگی

بالیاژ قهوه‌ای توت‌فرنگی

به یکی از جذاب‌ترین رنگ موهای سال 2023 سلام کنید. رنگ پایه قهوه‌ای تیره خود را با قرمز توت‌فرنگی ترکیب کنید تا یک رنگ قهوه‌ای ساده زیبا به دست آورید.

7 تکنیک پرطرفدار رنگ مو در سال 2023

بالیاژ

بالیاژ که در زبان فرانسوی به معنای جارو کردن است، یک تکنیک رنگ کردن مو است که شامل رنگ کردن دستی مو برای ایجاد جلوه‌ای مدرج و طبیعی است. انجام این تکنیک رنگ کردن نسبت به هایلایت‌های سنتی، راحت‌تر است.

بالیاژ معکوس

برای ایجاد رنگ‌های تیره برای افزودن سایه‌های کم‌رنگ در نزدیکی ریشه و در سراسر مو، از بالیاژ معکوس استفاده می‌شود تا رنگ شما را عمیق‌تر کند. اگر بالیاژ بلوند شما بیش از حد روشن شده است، بالیاژ معکوس می‌تواند میزان روشنی آن را کاهش دهد.

با تاریخچه ناخن مصنوعی آشنا شوید ؟

آمبره

آمبره

آمبره یک تکنیک رنگ کردن مو است که شامل محو شدن تدریجی از یک رنگ به رنگ دیگر است. نتیجه آن ایجاد یک انتقال طبیعی از ریشه‌های تیره به انتهای روشن‌تر است.

فولیاژ

فویلیاژ

فویلیاژ ترکیبی از تکنیک‌های هایلایت بالیاژ و سنتی فویل است. این روش شامل رنگ کردن دستی مو و سپس پیچیدن بخش‌های کوچک در فویل‌ها برای تشدید رنگ است.

بیبی لایت

بیبی لایت

بیبی‌لایت هایلایت‌های بسیار ظریفی هستند که در سرتاسر مو قرار می‌گیرند تا ظاهری طبیعی ایجاد کنند. آن‌ها اغلب برای ایجاد یک جلوه آفتابی استفاده می‌شوند.

رنگ کردن ریشه

رنگ کردن ریشه

رنگ کردن ریشه تکنیکی است که شامل ترکیب رنگ مو در ریشه برای ایجاد یک تغییر رنگ نرم‌تر و طبیعی‌تر از ریشه به بقیه موها است.

سایه زدن ریشه مو

سایه زدن ریشه

سایه زدن ریشه‌ها شامل تیره کردن ریشه مو برای ایجاد یک سایه است. این تکنیک اغلب با رنگ‌های پاستلی یا روشن استفاده می‌شود تا ظاهری غیر متعارف ایجاد کند.

تراپی مو با دستگاه

اگر متوجه نازک شدن موهای خود، کاهش خط مو یا کچل شدن موهای خود شده‌اید، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که برای کسب نتایج بهتر، روی فناوری رشد مجدد مو در سطح کلینیک سرمایه‌گذاری کنید. موثرترین فناوری رشد مو در بازار از لیزرهای سطح پایین یا میکروسوزن‌ها برای تحریک فولیکول‌های مو استفاده می‌کند. ثابت شده است که این کار باعث کاهش اندازه تکه‌های طاسی، افزایش ضخامت و تحریک رشد مجدد می‌شود. هرچه زودتر درمان را شروع کنید، نتایج بلندمدت بهتری خواهید گرفت.

تراپی مو با دستگاه

اگر متوجه نازک شدن موهای خود، کاهش خط مو یا کچل شدن موهای خود شده‌اید، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که برای کسب نتایج بهتر، روی فناوری رشد مجدد مو در سطح کلینیک سرمایه‌گذاری کنید. موثرترین فناوری رشد مو در بازار از لیزرهای سطح پایین یا میکروسوزن‌ها برای تحریک فولیکول‌های مو استفاده می‌کند. ثابت شده است که این کار باعث کاهش اندازه تکه‌های طاسی، افزایش ضخامت و تحریک رشد مجدد می‌شود. هرچه زودتر درمان را شروع کنید، نتایج بلندمدت بهتری خواهید گرفت.

نور لیزر

کلاه مقرون‌به‌صرفه و مبتدی لیزر درمانی ریزش مو اولین مدل از 3 مدل کاپیلوس است. استفاده از این کلاه لیزری به عنوان یک درمان ریزش موی ژنتیکی توسط FDA برای مردان یا زنان، برای رشد مجدد مو در حین انجام فعالیت‌هایشان تایید شده است. موهای خود را دوباره رشد دهید و موهای پرتر و سالم‌تری داشته باشید که بعد از 6 تا 12 ماه متوجه تغییرات آن خواهید شد. فقط به مدت 6 تا 25 دقیقه (طبق دستورالعمل) در حالی که فعالیت‌های خود را انجام می‌دهید، این کلاه را نیز بپوشید.

نور درمانی LED

ثابت شده است که درمان با نور قرمز برای رشد مو و نازک شدن مو و دستگاه رشد مجدد موی LED پوست، از نظر بالینی تا 66٪ رشد بیشتری نسبت به درمان‌های موضعی، لیزر و مکمل به تنهایی ایجاد می‌کند. طول موج LED (640 نانومتر) جریان خون را به فولیکول‌های موی آسیب‌دیده افزایش می‌دهد، در حالی که گردش خون در پوست سر را برای تقویت فولیکول‌ها و گسترش فاز رشد (آناژن) برای رشد مجدد موهای جدیدتر و ضخیم‌تر افزایش می‌دهد.
برنامه درمانی توصیه شده جلسات روزانه 10 دقیقه‌ای به مدت 16 هفته را دنبال کنید تا تعداد فولیکول های مو در هر سانتی‌متر مربع در مقایسه با درمان‌های لیزری رشد مجدد مو فعال شود. بسته به چرخه رشد مجدد موهایتان، باید از 6 تا 8 هفته شروع به دیدن نتایج کنید.

میکرونیدلینگ

از نظر بالینی ثابت شده است که میکرونیدلینگ تراکم مو را تا 50٪ افزایش می‌دهد، موهای شما را تقویت می‌کند، پوست سر شما را جوان می‌کند و رشد مو را افزایش می‌دهد. هنگام استفاده از میکرونیدلینگ، فقط دستگاه را روی پوست سر خود بکشید تا سرم‌ها جذب پوست شوند و گردش سلولی تحریک شود. نگران نباشید، سوزن‌ها آنقدر بلند نیستند که به شما صدمه بزنند. درعوض، احساس سوزن سوزن شدن می‌کنید زیرا باعث تحریک پوست سر شما در طول درمان می‌شود.

کراتین و صافی مو چیست؟

کراتین یک پروتئین فیبری است که به طور طبیعی در مو یافت می‌شود و به عنوان یک سپر محافظ در برابر رطوبت (علت اصلی موخوره) عمل می‌کند. با گذشت زمان، مو در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید، محیط، حالت‌دهی و خدمات شیمیایی، کراتین خود را از دست می‌دهد که باعث می‌شود موها دیگر ظاهر زیبایی نداشته باشند. بیشتر آسیب‌دیدگی و درهم‌رفتگی موها به دلیل موهای بیش از حد متخلخل است. درمان‌های کراتینه، شکاف‌هایی در مو که در آن‌ها کراتین کاهش یافته است را پر می‌کند، بنابراین با رطوبت مقابله می‌شود و موها ظاهری سالم‌تر پیدا می‌کنند.

این درمان قدرتمند که در سالن توسط یک آرایشگر حرفه‌ای انجام می‌شود، موها را با غلظت بالایی از کراتین که در سراسر ساختار مو نفوذ می‌کند و برای ترمیم آسیب‌ها در قشر مو مهر و موم می‌شود، دوباره پر می‌کند. این کار رطوبت را از بین می‌برد، آسیب‌ها و شکستگی‌ها را ترمیم می‌کند، و استحکام مو را بازسازی می‌کند تا موها صاف‌تر، درخشان‌تر و سالم‌تر به‌نظر برسند. کراتین کنترل‌پذیری مو را بهبود می‌بخشد و زمان حالت‌دهی آن را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.

منابع :

مشتریان ویونا

دستگاه احیا مو ونک ویونا
تراپی مو

احیای مو با دستگاه های جدید سال ۲۰۲۳

استفاده از دستگاه های احیای مو مانند ماکرومیست و نانومیست اوزون تراپی، جذب موادی مانند کراتین، پروتئین و بوتاکس و پلکس را تا میزان 90 ...
رنگ مو استخوانی صدفی
پاکسازی و مراقبت از پوست

رنگ مو استخوانی صدفی

رنگ مو استخوانی صدفی ترکیبی فریبنده از رنگ‌های ملایم و یادآور رنگ‌های ظریف صدف‌های دریایی است. آن را باید ترکیبی پیچیده از ته‌رنگ‌های گرم و ...
براشینگ مو ونک
مو

براشینگ مو چیست؟

برای زیبایی، درمان و تقویت موهای خود حتما از بهترین متد کراتین مو استفاده نمایید. در این مقاله با انواع کراتین آشنا شوید.
سالن-زیبایی-ویونا

ما فکر کردیم بد نیست خلاصه‌ای از مدل‌ها و مدل‌های موی افراد مشهور در سال 2023 را به شما ارائه دهیم. در سایت Fabbon لیست کامل آن آورده شده است.

 

اگر بخواهیم به این سوال که پیگمنتیشن چیست، پاسخ دهیم، باید بگوییم که میکروپیگمنتیشن یک روش آرایش دائم است که با استفاده از دستگاه‌های استاندارد مانند دستگاه پیچی و وسایل یک‌بار مصرف استریل، یک آرایش همیشگی را به کاربر هدیه می‌دهد.

بالیاژ کلمه ای فرانسوی به معنای “جارو کشیدن” است، مانند حرکت رفت و برگشتی فرچه رنگ مو برای ایجاد هایلایت روی مو. این روش تکنیکی است که با دست آزاد، رنگ روش روی بخشی از موها زده شده و طی یک شیب ملایم از تیره به روشن به سمت انتهای مو حرکت می کند. این روش به موهای شما بعد می دهد و آن را پرپشت تر نشان می دهد.

اسکرول به بالا
تعیین وقت